loading...
تحلیل بازار بورس
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید میری در تاریخ 1393/06/14 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای لکزیان شما چرا سهام یاب نمی ایید اتفاقی افتاده سهمی راهم که خودتان میخرید اشاره بفرمایید
پاسخ : سلام وقت بخیر. مدتیه سفر بودم. خدمت میرسم انشالله . بنده در همین وبلاگ (( Activeboursi )) و سهامیاب به دوستان خدمت میکنم.

این نظر توسط محسن سعادتمند در تاریخ 1393/06/10 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
خسته نباشيد
من نوخونه هستم و تازه ازدواج كردم.حامي مالي هم ندارم.كل سرمايم رو در بورس حدود 24 ميليون تومان سرمايه گذاري كردم اوايل خوب بود اما الان سرمايم شده 18 تومن.ميخواستم از سيگنالهاي شما استفاده كنم يا اگه بشه برام خريد و فروش كنيد خودتون.شديدا ضرر كردم و گير افتادم.ميشه بگيد هزينه ش ماهانه چقدره؟
09151887472 سعادتمند
پاسخ : با سلام شما می توانید از سیگنال پارسیان تحلیل استفاده کنید دیروز سیگنال وخارزم رو ادیم امروز صف خرید شد و سشرق با لابسا که اون تا هم صف خریدن

این نظر توسط مهندسی مکانیک ساخت و تولید در تاریخ 1393/04/30 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

سلام وب باحالی داری اگه موافقی بیا تبادل لینک کنیم
در ضمن ازت یه درخواست کوچیک دارم اونم اینه که یه سر به وب من بزنی بعدش وب منو توی گوگل پلاس محبوب کنی.
منتظر نظرت تو وبم هستم
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
مهندسی مکانیک ساخت و تولید
http://iranmanufacturing.rozblog.com
پاسخ : خخخخخخخ

این نظر توسط علی همتی در تاریخ 1393/04/27 و 1:29 دقیقه ارسال شده است

با سلام
آقای لکزیان با توجه به طرحهای همراه اول از جمله 3g آیا این امکان وجود دارد که باز هم سود همراه اول در کوتاه مدت به 1085 برسد؟

و اگر به 1085 تومان برسد آیا منطقی است اینطور فکر کنیم که قیمت سهم به 6300 تومان برگردد؟؟

راستش میخواستم با شما مشورتی کنم.
با توجه به رکود بازار مسکن و کنترل تورم توسط دولت به نظرم میرسد که قیمت خانه زیاد گران نمیشود بنابراین به سرم افتاده که خانه خود را فروخته و همه را سهم همراه اول بخرم.
آیا شما نظر من را تائید می کنید؟
پاسخ : سلام وقت بخیر.ببینید ممکنه سودش به این مبلغ برسه ولی خوب قطعا نیاز به صبوری داره! این نماد از بهترین نماد های بازاره.به نسبت پی /ای که داره ، الان قیمتش معقوله.ولی خوب ممکنه که تغییراتی در سود ایجاد بشه که احتمال خیلی زیاد ایجاد میشه.شنیدم در 3 ماه تعدیل مثبت 7-8 درصدی داره.همراه ، وبانک ، مارون رانفور. این نماد ها از ریسک عاری هستن فقط سعی کنید خریدتون در کف باشه.در مورد فروش خونتون نمیدونم این کار صحیحه یا خیر ولی در مورد گرون نشدن قیمت خونه ها،اینطور که به نظر میاد قیمت مسکن به این زودیا حرکت نمیکنه.

این نظر توسط علي در تاریخ 1392/12/19 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
جناب لكزيان من بدليل شرايط فيزيكي خاص مجبور هستم در خانه بمانم جديدا توسط يكي از دوستان با بورس اشنا شدم و حدود 4 ماه هست كه انلاين مشغول به معامله هستم دوست دارم تحليل تكنيكال رو ياد بگيرم و براي شروع كتاب ((تحليل تكنيكال در بازار سرمايه اثر جان مورفي )) رو تهيه كرده ام خواستم اگر براتون مقدور هست در جهت اموزش و معرفي منابع اين فن و ترتيب يادگيري من رو راهنمايي كنيد.
تشكر
پاسخ : سلام علی آقا .انشاالله سلامتی رو به زودی رویت کنید.
در نظر هست در وبلاگ مطالبی آموزشی ارایه بشه ولی باید ببینم صاحب وبلاگ نظرشون چیه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان اینجانب احمد لکزیان از خرداد 92 وارد بورس و بازار سهام شدم... و تجربیاتی ارزنده در مسیر کسب کردم. امیدوارم بتونم کمکی به هموطنانم و دوستانم در این زمینه کرده باشم... دوستان سابقه ی اینجانب در سایت سهام یاب موجود می باشد. می توانید استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 629
  • کل نظرات : 208
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1029
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 630
  • بازدید سال : 2,297
  • بازدید کلی : 127,657